ලොලීටා.................... 02 - මල් පිරුනු පුංචි ගවුම



-----------------------------------------------------------------------------



කොල්ලනේ, කෙල්ලනේ. මේ මුලු කතාවම ඇත්ත. මේ මහ පොලවේ වැලි කැට ගණන තරම්ම මේකෙ ඇත්ත පිරිලා. මං මේ කියන්නෙ ඇත්තම ඇත්ත! මේ හුදකලා වූ සිතක ඇතිවූ ඇත්තම ඇත්ත ආදරයේ කතාව. සෙව්වන්දියක පිළිබද වූ ඇත්ත කතාව........

ඉතින් මං ආයේ පටන් ගන්නම්! සෙව්වන්දියක පිළිබද වූ ඇත්ත ආදරයක වර්තමාන මතකය........

එදා ඒකි මං ලග කිව්වට මං අඩි තුන හතරක් ඈතින් හිටියේ! මට ඒකිට ලං වෙන්න ඕනි උනා. ඒ සුන්දරත්වයට වශී වෙන්න තව තවත්. මෙන්න එදා ඇයගෙන් මා දුටු ලස්සන. කොල්ලනේ, කෙල්ලනේ, මම කවියෙක් නෙමෙයි. මං කතා කාරයෙක් නෙමෙයි. මට නිසදැස් ලියන්න බෑ. මං එලි සමය අදුනන්නෙ නෑ. මං එදා දැක්ක ලස්සන ගැන කියන්න මට මහා වචන නෑ. මං දන්න සිංහලෙන් කියන්නම්. ඇත්තම ඇත්ත ලස්සන.

සෙව්වන්දියගේ සුන්දරත්වය........ මං දැකපු ඇත්තම සුන්දරත්වය..................

ලා නිල් පාට අත් කොට ගවුමකින් ඇය සැරසිලා හිටියා. ඒ ලස්සන ගවුමේ චූටි මල් වැටුන රටා තිබ්බා. ඇගේ ලස්සන සුදුම සුදු දනහිස් ඒ ගවුම ඇතුලෙන් යාන්තමට පෙනුනා. ඇත්තටම ලස්සනයි. මාව මත් වෙලා ගියා. සුදෝ සුදු රෝස පාට පා පතුල් වලටම ගැලපෙන ලස්සන පුංචි සෙරෙප්පු දෙකක් එක්ක ඈ! එතරම් උස මහත නැති ඈ මට පෙනුනෙ වැඩුනු කෙල්ලෙක් වගේ. පුංචි සෙව්වන්දියගේ ලස්සන මාව තවත්‍ ඇය ගැන තිබෙන හැගීම් මුවහත් කලා. සවස ඉර එලියෙන් එයා පාට වැටිලා සුදුම සුදු අත් දිලිසෙනවා. ඒ අත් වලින් අල්ලාගන්න මට තිබ්බ වුවමනාව, ආශාව තව වැඩි උනා. ලස්සන ලොකු ඇස් මාව වශී කලා. ඒ ඇස් අහිංසකයි වගේ දැනුනා.ඔය ඇස් වලින් මාව පුච්චලා දාන්න කෙල්ල. මට කෑ ගහල කියන්න හිතුනා.  තනි කරලට ගොතපු දිගයි කිව හැකි කොණ්ඩය එයාව තවත් ලස්සන කලා. වම් අතේ ලස්සන පළදනාවක් තිබ්බා වගේ මතකයි. ඇදුමේ පාටටම ගැලපෙන විදියෙ එකක්.පුංචි කෙල්ලෙක් වුනත් ඈ මට එවෙලෙ පෙනුනෙ ලොකු කෙල්ලෙක් වගේ. උකුල පුලුල්ව දිස් උනා. සුන්දර පුංචි ලැම පෙදෙස වැඩී තිබුනා වගේ පෙනුනා. ම්ම්ම්ම්. ලස්සනයි. පුංචි රෝස කුසුමක් වගේම සෙව්වන්දිය. මේ හැම රෙද්දක්ම දකින්න , විදින්න මට තිබ්බෙ තත්පර කීපයයි! කාලය ගෙවී යනවට මං ශාප කලා. ඒත් ඒ සුන්දර මතකය ගෙවී යන්නෙ නෑ. සෙව්වන්දිය පිළිබද වූ මතකය. සෙව්වන්දියක්ම වූ සෙව්වන්දි දිහා මං ඇස් දල්වා බලන් හිටියා. මට මතකයි ඒකි ඇවිදගෙන එනකොට ලස්සනට පෙනුනා. සවස් අදුර තුල සවස් හිරු එලියෙන් ආලෝකමත් වී සෙමෙන් සෙමෙන්.මේ ඇත්ත ලෝකයේ දසුනක්.මං ඇත්තටම ඒ මොහොත ගොඩක් රස වින්දා. එන්න සෙව්වන්දිය මා වෙතට. මං එහෙම පැතුවා. ඇවිත් මා අවදි කරන්න. මං දකින මේ පියවි ලෝකයේ සිහින වලින්.........

කොල්ලනේ, කෙල්ලනේ, මං ගැන වරදවා හිතන්න එපා! ඈ පුංචි කෙල්ලෙක් වගේම මාත් පාසල් යන කොල්ලෙක්! මට දැකපු දේ සහ මට දැනුනු අවංක හැගීම් මං මේ ලියන්නෙ! මේ ඇත්තම ඇත්ත. මට ආදරේ දැනුන විදිය මං මේ වචන කරන්න දරන වෙහෙස තරම් වෙහෙසක් වෙන දරලා නැතුව ඇති! ආදරයක් වචන කරන්න තියන අමාරුවක්. අපොයි......





ඇය කහ ඉර මතින් පාර පැන්නා! මං ඒ දිහා බලන් හිටියා. ඈ කඩිසරව එය කලා. ඇසිල්ලකින් පුංචි සෙව්වන්දිය පාරෙන් එයා පැත්තේ මං ඉදිරියෙන්ම. ඒකි මං දිහා බැලුවද මං දන්නෙ නෑ. ඒත් ඒ බැල්මෙ පුංචි ආඩම්බරයක් තිබ්බා. ක්ෂණික විදුලියක් වගේ බැල්මක්. එක සිනා පොදක් ඒ බැල්මෙ තිබ්බෙ නෑ. මං සිනා සුනා. එය ඇය ගනන් ගත්තෙ නෑ. සත පහක් තරම්වත්. සුරංගනාවි ඔයා අඩම්බරයිද? මං හිතුවා. පුංචි සුරගන, ඒ තත්පරේක බැල්ම මං කෝටි වාරයක් වටීවි. මාව තවත් නොසන්සුන් උනා.....

මට මතක් උනා එක පාරට .... ලොලීටා ..... ඇත්තටම ඇය හම්බර්ට්ගෙ ලොලීටා වගේමයිද? මට එහෙම හිතෙන්න ගියේ තත්පරයයි. අහෝ මා හම්බර්ට් කෙනෙක් වෙලා. නාකි හම්බර්ට් කෙනෙක් වගේ නෙමෙයි. ඉස්කෝලෙ කාලෙම මං හම්බර්ට්! ලොලීටා, මගේ හැගීම් ඔයා දන්නෙ නෑ. මං ඒකිට කෑ ගහලා කියන්න තිබ්බෙ...........

ලොලීටා ......... උඔට මං ආදරෙයි...................




කොල්ලනේ, කෙල්ලනේ, මං දැන් මගේ සුරංගනාවිට, පුංචි සෙව්වන්දිට ලොලීටා කියන්නම්. හම්බර්ට් කෙනෙක් වෙලා මං. මං මේ කතාව මෙ තරම් ඇදන් යන්නෙ ඇයි? මේක බොහොම කෙටි ආදර කතාවක්. ඒත් මට ඒක විදින්න ඕනි උනා. අවසානය තෙක්ම...
හැමදාම මගේම කරගන්න ඕනි වුනා මට.... මගේ ලොලීටා..මගේ සෙව්වන්දියව............... හැමදාටම.................

ඉතින් මං තවත් විරාමයක් ගන්නම්! මිනිත්තු පහක ආදරයක් මේ තරම් දිගට ලියන්නෙ ඇයි?
කොල්ලනේ, කෙල්ලනේ, ඒක තමයි ආදරේ හැටි.....................


ඉතින් මට විරාමයක් දීපල්ලා මං ආයෙත් ලියන තුරු. ඇත්තම ඇත්ත ආදර කතාව.....

-----------------------------------------------------------------------------
ලොලීටා ...... 01 කොටස
-----------------------------------------------------------------------------


Comments

Popular posts from this blog

ඔහොම තමයි දුවේ ඔය කාලෙට.........................!! (18 + කස්ටියට පමණක් නම් ඉතා සුදුසුයි.....!)

නිවැරදිව සොලවා හොල්මනක් පොටෝ ගමු!

school stories! පාසල් කතා! ලස්සනයි! සුන්දරයි!