හොල්මන් 2 කොටස.....

මම ඊයේ රෑ චැට් කර කර ඉන්නකොට මගේ බ්ලොග් 1 කියෝපු 1ක් සෙට් වුනා.පොර කියපු කතාවත් මරු.හොල්මන් කේස් 1ක්.

මම ඊට පස්සේ පොරට කිව්වා මචං මට ඕක මැ‍සේජ් කරපන් කියලා

පොර ඒක මට එවලා තිබ්බ‍ නිසා ඒකත් දාන්න හිතුනා

මේ තියෙන්නේ පොර මට එව්ව මැසේජ් 1............

ඒක ටිකක් සූම් කරලා බලන්න පේන්නේ නැත්තම්..මම මේ කථාවේ තියන විශේෂම දේ කියන්නම්

මේ කථාවේ මේ කියන ජයමග ක්ලාස් 1  ගාව මිනිහෙක් මරලා දැම්ම කථාව ඇත්තක්.

ඒ මිනිහා අහිංසක නාඩාර් කෙනෙක්.එතකොට මම 6 වසරේ හිටියේ.මේ කථාව එවන කෙනත් මාත් එක්ක 1 ක්ලාස් වල හිටියේ.


කොහොම වෙතත් මේ කථාව මට එව්ව‍ට මං ගොඩක් තෑන්ක්ස් කරනවා.නම ගම දැම්මේ නැති උනාට දන්න අ‍ය දන්නවා ඇති මේ කථාව මට කිව්වේ කවුද කියලා.ඒ වුනත් මේක මම එච්චර හිතන්නේ නෑ.මොකද මමත් අපේ අමිලලගේ දන්සැලට ගිහින් ආපහු ගෙදර ගියේ ඔය කියන තැනින්මයි.මම නම් එහෙම දෙයක් දැක්කේ නෑ.ඒත් මම මේක දැම්මේ කතාව ඇත්ත විය හැකි නිසා..නමුත් අවතාර........??????????

මම තාම විශ්වාස කරන්නේ නෑ.................

Comments

Popular posts from this blog

ඔහොම තමයි දුවේ ඔය කාලෙට.........................!! (18 + කස්ටියට පමණක් නම් ඉතා සුදුසුයි.....!)

නිවැරදිව සොලවා හොල්මනක් පොටෝ ගමු!

ප්‍රජනන කුට්ටං!