මේ දවස් වල වෙන දේවල්!

මේ දවස් වල 1, 1 දේවල් වෙනවා! වහිනවා! පායනවා! ඒ අස්සේ චන්ද්‍ර ග්‍රහනත්!
මොන් උනත් අපි බ්ලොග් ලියන 1 නවත්තන්නේ නෑ!

බ්ලොග් වල ඕපා දූප යනවා වෙන්න පුලුවන්! ඒත් මං නම් ඒක ගණන් ගන්නේ නෑ! මොකද මං දාන්නෙත් ඕපා දූප තමයි වෙලාවකට!

---------------------------------------------------------------

අද මං ටොපික් 1 වෙනස් කලා! මං ලගදි දැකපු නිවුස් 1ක් නිසා මට මේක ලියන්න හිතුනේ!

මේකයි කථාව ....................................

ලංකාවේ දැන් හොරට රයිට් කරපු මෘදුකාංග තියාගෙන ඉන්න බෑ කියලා නිවුස් 1ක් & ඒ ගැන විචාරයක් මං රාවය පත්තරේ dakka!

http://www.ravaya.lk/articals.php?d=2723d092b63885e0d7c260cc007e8b9d

මේ කියෙන්නේ ලින්ක් එක! ඇත්තටම මේ විදියට ගියොත් අපි වගේ දුප්පත් අහිංසක කොල්ලොන්ට, කෙල්ලන්ට බඩුම තමයි!

ඒ කථාව කියවලා බලන්න! හිතලත් බලන්න! අපි තවදුරටත් මෘදුකාංග හොරු විය යුතුද?

අනේ මංද?

OPEN SOURCE ලංකාව තුල ස්ථාපිත වෙන්න තව වැඩි කල් යන්නේ නැති උනොත් නම් හොදයි! නැත්තන් අද අපි රුපියල් 35,000 කට ගන්න කම්පියුටර් ලගදිම රුපියල් 100,000 ක් වෙන එක වලක්වන්න බෑ!

OPEN SOURCE  ගැන කිව්වොත් නම්  http://www.lankanet.org එකේ කට්ටිය නම් OPEN SOURCE ඩිවලොප් කරනවා!

මොරටුව කැම්පස් එකෙත් එහෙම දෙයක් වෙන කතාවක් මට කවුදෝ කියලා තිබ්බා!

මං දන්නේ එච්චරයි ඒ ගැන!

ඒ අතින් බලද්දි අපිට තව සැහෙන කාලෙකට OPEN SOURCE කියන්නේ හීනයක් විතරක් වේවිද?

අනේ මංද?

අපිට තව කොච්චර කල් මෙහෙම හොර software පාවිච්චි කරන්න වෙයිද?

අනේ මංද?

මට මේවා ගැන හිතෙද්දි කියන්න තියෙන්නේ

"අනේ මංද .......................!!"  


කියලා විතරයි!

සුභ රාත්‍රියක් කොල්ලනේ කෙල්ලනේ!    =)  ..............................

Comments

Popular posts from this blog

ඔහොම තමයි දුවේ ඔය කාලෙට.........................!! (18 + කස්ටියට පමණක් නම් ඉතා සුදුසුයි.....!)

නිවැරදිව සොලවා හොල්මනක් පොටෝ ගමු!

ප්‍රජනන කුට්ටං!