නිසි පරිදි අවදි වී නිසි පරිදි මැසේජ් කියවන්න! (SMS STORY!) - නිදි මතේ කථාව!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - 
ආදරේ කරන්න කරන්න ආදරේ ලැබෙනවද .................?
නෑ ඒක පචයක්! අමු කෙබ්බයක්!


ආදරේ කළ පලියට අපිට ලැබෙන කෙහෙම්මලක් නෑ! ඉතින් එහෙනම් මොන මගුලක්ද අපි මේ කරන්නේ??


කොහොම උනත් කමක් නෑ ඒක දැන් අල්ලලා දාමු!


වෙන දවසක ඒක කියන්නම්! මං හිතුව දේ! අකුරක් නෑර! අනිවාර්යයෙන්ම!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - 
මේක මට උනේ මේ ලගදි! නිදි මත ඉතාමත් භයානකයි! අපොයි අපොයි! මෙන්න මේකයි නිදි මතේ කථාව!


අපේ සුදු චූටි දවසක් මට එව්ව මැසේජ් එකක් නිසා මාව ඇහැරුනේ උඩ ගිහින්! ඇත්තටම දරුණූ කතාවක්! අහ්! සුදු චූටි කියන්නේ මගේ හොදම යාලුවෙක්!සුදු චූටි කියන්නේ පොරගේ නයික් නේම් 1. ඉතින් මේකයි කථාව!


මං නිදි මතේ උදේම phone එක අරන් වෙලාව බලද්දි දැක්කා මිස් කෝල් & මැසේජ් කීපයක් ඇවිත් කියලා! අහා! මරු! කෙල්ල නෙමෙයි! වෙන කවුරු හරි! කෙල්ලගෙන් එන මිස් කෝල් & මැසේජ් වගේ නෙමෙයි අනික්වා රසවත්! ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්!


මං කියෙව්වා! දැන් මැසේජ්! එකින් එක!


පළවෙනි එක ක්ලාස් ඇවිත් වැඩක් නෑ කියන එක! ඒ කියන්නෙ ක්ලාස් නිවාඩු! ඒක නාගසාකිගෙන්!


2 වෙනි එකත් අවුලක් නෑ මොකද පවුල එවපු 1ක්! 
 තව 4, 5ක් තිබ්බා!
ඒත් ඒවා කියවන්න හම්බුනේ නෑ!

3 වෙනි මැසේජ්  එක තමයි මාව රත් කලේ! ම්ම්ම්ම්ම්ම්! මෙන්න මේකයි මං නිදිමතේ කියවපු ඒ මැසේජ් එක!

  " GM dr, ude pandarama mehema kiwwata upset wenna epa! i wenas wela na! wenas wenneth na oya wenuwen mage hadawathe thiyana thana oya kawadawath therun aran na.... "


අම්මට උඩු කිව්වලු! මේ මොන හෙනයක්ද? බඩුම තමයි! නිදි මත ලොවෙත් නෑ! එක පාරටම ෂොක් එක වගේ නිසා ඔලුවත් බරයි වගේ! ...............


( මේක කියවපු වෙලේ හිතට ආපු දේවල් නම් කාටවත් කියන්න බෑ! ඒවා මීටත් හපන්!! දෙවෙනි නෑ මේ මැසේජ් එකට!)


ම්ම්ම්ම්ම්හ්! phone 1 තිබ්බා පැත්තකින්! ටිකක් රිලැක්ස් උනා! ආ දැන් බලමු ආපහු මැසේජ් එක කියවලා! 


දැන් කියවනවා ආපහු! හිමීට! ඉවසිල්ලෙන්!


ඕ.................... හ්! (ooooooooooooh!)


ආ දැන් තමයි ඇගට ලේ ටිකක් ඉනුවේ! ඇත්තටම ඒක මං නිදි මතේ කියවලා තියෙන්නේ විකාරයක් කරගෙන! මට පිස්සු! 




නියම මැසේජ් 1 මේකයි! (නිදිමත පලා ගිය පසු කියවූ පරිදි සහ දැන් phone එකේ පවතින  පරිදි! නැවත නැවත කීප වරක්ම කියවා තහවුරු කරගෙන ඇති පරිදි!)




" GM dr, ude pandarama mehema kiwwata upset wenna epa! i wenas wela na! wenas wenneth na oyala wenuwen mage hadawathe thiyana thana oyala kawadawath therun aran na.... "


ඔන්න ඔය " ලා - LA "  කෑල්ල නැතුව කියවීමෙන් ඇතිවූ ප්‍රතිඵලය තමයි මෙච්චර භයානක උනේ!


මෙතන oyala කිව්වම අපි කට්ටියක්ම අයිති වෙනවා! දැන් මට ටිකක් පැහැදිලි උනා මෙයා කියන කථාව! 


කොහොම හරි මේ සිද්දිය මොකක්ද? මොකක්ද මේ අපේ සුදු චූටිට එක පාරටම අපෙන් උනේ කියලා බලන්න මං ගත්තා කෝල් එකක්!


එතනින් පස්සේ සිද්ධිය ඇත්තටම කණගාටුදායකයි!ඇයි හොද කෙනෙක්ටම මෙහෙම වෙන්නේ කියලා හිතුනා! ඒ කථාව අහන කට්ටියටත් එහෙම හිතෙන්න පුලුවන් කථාවක්!


ඒ ගැන මං බ්ලොග් එකේ දාන්න ඕනි කියලා හිතුනත්, මගේ හිත මාව වළක්වනවා! මොකද ඒක ටිකක් හොද මදි වගේ. එහෙම දාන එක!


හොදයි ඒ කථාව මොනවා උනත්,මොන වගේ උනත්! ආයේ කවදාවත් නිදිමතේ මැසේජ් කියවන්නෙ නම් මං නෙමෙයි! ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්!


මොකද ඒක අතිශය භයානක විය හැකි නිසා! 

Comments

Popular posts from this blog

ඔහොම තමයි දුවේ ඔය කාලෙට.........................!! (18 + කස්ටියට පමණක් නම් ඉතා සුදුසුයි.....!)

නිවැරදිව සොලවා හොල්මනක් පොටෝ ගමු!

school stories! පාසල් කතා! ලස්සනයි! සුන්දරයි!